نوشته شده توسط : maryam

رودخانه کوپروچای آنتالیا

رودخانه کوپروچای از کوههای توروس ترکیه سرچشمه می گیرد و یک مسیر پر پیچ و خم طولانی را طی می کند  تور آنتالیا اردیبهشت 95 و از تنگه های باریک عبور می کند و در نهایت از طریق مسیر جنوبی سریک به دریای مدیترانه می رسد. این مسیر می تواند تفریح بی نظیری برای گردشگران تور آنتالیا 95 باشد تا از این طبیعت زیبا لذت ببرند. این رودخانه از گودال های زیرزمینی باریک آب خود را تامین می کند. همچنین دو طرف رودخانه بسیار پرشیب و به صورت عمود می باشد به همین خاطر بالا رفتن از آن غیر ممکن است. علاوه بر این رودخانه کوپروچای آنتالیا در قسمت غربی خود شهر تاریخی زرک (zerk) را دارد و آنچه که زیبایی این منطقه ر دوچندان می کند وجود قلعه ها اطراف آن , پل هایی که مربوط به زمان رومیان باستان است , برآمدگی های زیبا و طبیعی و... می باشد. گردشگران عزیز تور آنتالیا 95 دیدن از این رودخانه که بین اراضی زیبایی قرار گرفته را از دست ندهند.


رودخانه ماناوگات آنتالیا

ماناوگات یک رودخانه بی نظیر در منطقه سیده آنتالیا می باشد که از کوه های طرس سرچشمه میگیرد و در نهایت به دریای نیلگون مدیترانه میرسد. تور آنتالیا اردیبهشت 95 بهترین راه برای دیدن این رودخانه زیبا گشت با کشتی در دریای مدیترانه است که گردشگران عزیز تور آنتالیا 95 می توانند در این فرصت بدست آمده سایر مناطق دیدنی اطرافشان را نیز مشاهده کنند. جالب است بدانید که در این کشتی ها زمانی برای شنا در رودخانه ماناوگات و دریای مدیترانه اختصاص داده شده است.

تور آنتالیا رودخانه ماناوگات

گفته میشود که حدود 150 الی 200 سال قبل از میلاد حمل و نقل بار و مسافر بر روی این رودخانه صورت میگرفته است. ماناوگات در سال 1913 به روستای جمهوری ترکیه تبدیل شد که رودخانه ماناوگات نیز در فاصله 4 کلومتری منطقه شمالی آن قرار گرفته است.  تور آنتالیا اردیبهشت 95 درختان صنوبر بی نظیری در اطراف این رودخانه وجود دارند که شما گردشگران عزیزتور آنتالیا 95 می توانیید در زیر سایه آن ها یک نهار خوش مزه و لذیذ مانند ماهی قزل آلای کبابی نوش جان کنید و لذت ببرید. این منطقه از آنتالیا بسیار مورد توجه توریست ها گردشگران و حتی خود مردم ترکیه می باشد. و در نهایت پس از طی 3 کیلومتر در این رودخانه شما به منطقه زیبای شهیلار میرسید. مسافران عزیزتور آنتالیا بهار 95 می توانند از گردش خود با کشتی در این رودخانه و دریای مدیترانه سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.

تور آنتالیا رودخانه ماناوگات


آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا

 تور آنتالیا آمفی تئاتر آسپندوس

آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا در زمره یکی از مهمترین آمفی تئاترهای روبادنیا قرار دارد که در 40 کیلومتری این شهر توریستی واقع شده است. آسپندوس به وسیله رومیان حدود 200 سال پس از میلاد مسیح ساخته شد که یکی از ثروتمندترین شهرهای زمان خود بود. گردشگران تور آنتالیا 95 در این منطقه می توانند بقایایی از ساختمان های رومیان قدیم را مشاهده کنند. علاوه بر این گفته می شود که در این شهر بی نظیرترین و بهترین اسب ها پرورش داده می شد که مهمترین مرکز تجاری شهر  بود.

تور آنتالیا آمفی تئاتر آسپندوس


رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

 تور آنتالیا رافتینگ رودخانه وحشی

گردشگران عزیز تور آنتالیا 95 اگر دنبال ورزش های آبی پرهیجان هستید حتما رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا که در دره کوپرولو قرار دارد را تجربه کنید. این ورزش در واقع همان قایق سواری است اما در یک رودخانه خروشان و ترسناک که هیجان شما را دو چندان می کند. تور آنتالیا اردیبهشت 95اما برای آنکه از تفریح خوب و بی خطری را داشته باشید باید موارد و نکات لازم را از مربیان بیامورزید سپس به ارتفاعات رفته و از قایق سواری خود لذت کافی را ببرید. قایق هایی که در این منطقه وجود دارند دارای ظرفیت های 2 نفره و 10 نفره هستند.تور آنتالیا بهار 95

تور آنتالیا رافتینگ رودخانه وحشی

قایق هایی که ظرفیت بیشتری دارند مانند قایق های 10 نفره یک غریق نجات هم دارند که نکات لازم و ایمنی را به صورت تمام و کمال و با آرامش به شما گردشگران عزیز تور آنتالیا 95 توضیح میدهند. وجود این غریق نجات به شما ورزش دوستان کمک میکند که از این رودخانه وحشی و خروشان کمتر بترسید. مسیری که در این رودخانه طی می کنید حدود 114 کیلومتر می باشد که سرشار از ترس و هیجان است. قایق سواری در این رودخانه بدون شک سفری خاطره انگیز را برای شما گردشگران تور آنتالیا بهار 95 به ارمغان می آورد.

تور آنتالیا رافتینگ رودخانه وحشی

تور آنتالیا ورودی 1 اردیبهشت بهار 1395

قیمت تور آنتالیا 4 شب و 5 روز با پرواز اطلس جت برای ورودی 1 اردیبهشت 1395

نرخ ویژه تور آنتالیا هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا ورودی 1 اردیبهشت 95

تور آنتالیا فوری با پرواز ترکش برای ورودی 1 اردیبهشت بهار 1395

قیمت تور آنتالیا ورودی 2 اردیبهشت بهار 1395

نرخ تور آنتالیا از شیراز برای ورودی 2 اردیبهشت 95

تور آنتالیا ارزان با پرواز ترک 5 شب و 6 روز هتل مکس رویال آنتالیا از اصفهان برای ورودی 2 اردیبهشت بهار 1395

تورهای لحظه آخری آنتالیا از تهران ورودی 2 اردیبهشت 1395

تور آنتالیا دقیقه 90 با هواپیمایی ماهان برای ورودی 2 اردیبهشت بهار 1395

تور آنتالیا با پرواز ترک 4 شب و 5 روز برای ورودی 3 اردیبهشت بهار 1395



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

هتل 4 ستاره آتلانتیس لیماک آنتالیا در منطقه بلک بنا شده است. تور آنتالیا بهار 95این هتل در مجموع 373 اتاق دارد. این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا40کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا 45کیلومتر فاصله دارد. همچنین آبشار ماناوگات 35 کیلومتر و معبد باستانی آسپاندوس 30 کیلومتر تا این هتل فاصله دارند.امکانات این هتل شاملرستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، محل نگهداری کودکان، صرافی، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین گلف، تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار، صندوق امانات، سیستم تهویه، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، یخچال، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن کنفرانس،استخر روباز، آرایشگاه و… . مسافران تور آنتالیا اردیبهشت 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.


هتل هیمروس بیچ آنتالیا

هتل هیمروس بیچ آنتالیا در ۴۵ کیلومتری آنتالیا و۱ کیلومتری ساحل ساخته شده است . این هتل یک هتل کوچک و دوستانه با بهره گیری از یک مکان آرام در حومه کمر است .

امکانات هتل :

منطقه لابی با پذیرش ۲۴ ساعتهتور آنتالیا اردیبهشت 95 و چک کردن خدمات ، صندوق امن ، نرخ ارز ، کافه ، مینی سوپر مارکت ، باشگاه تفریحی ، رستوران ،اتاق بازی ، دسترسی به اینترنت WLAN ، سرویس رختشویی با هزینه ، زمین بازی کودکان  و پارکینگ رایگان نام برد . این هتل دارای آپارتمان های اختصاصی مجهز به امکانات آشپزی و سیستم تهویه هوا می باشد وعلاوه بر ساحل اختصاصی دارای یک استخر نیز می باشد که بخش مربوط به کودکان آن جداست .تور آنتالیا بهار 95

امکانات اتاق ها :

 صندوق امن , تلویزیون های ماهواره ای و آشپزخانه با یک یخچال کوچک و فر ،تهویه مطبوع مرکزی و گرمایش ، حمام خصوصی با WC نام برد. اتاق های هتل دارای تلویزیون و یک بالکن می باشد و اینترنت رایگان در اتاق ها قابل استفاده می باشد .


هتل دایما بیز آنتالیا

هتل دایما بیز آنتالیا از هتل های 5 ستاره و لوکس در آنتالیا می باشد که دارای بهترین امکانات روز هتل داری می باشد که حتی در بعضی از اتاق های هتل وان آب داغ جدا با تجهیزات لازم موجود می باشد.تور آنتالیا بهار 95

از امکانات عمومی هتل برای گردشگران تور آنتالیا اردیبهشت 95 می توان اتاق ماساژ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، استخر سرباز و سر پوشیده، ورزش های آبی ،خدمات نگه داری از کودک ، زمین های بازی مثل پینگ پنگ و تنیس و پرتاب دارت و گلف ، دوچرخه سواری ، سالن زیبایی و . . . اشاره کرد.

شما می توانید با رزرو این هتل سفری خوب را تجربه کنید و همچنین قابل ذکر است که برای خرید سوغاتی دیگر جای نگرانی نیست ، شما مسافرانتور آنتالیا اردیبهشت 95می توانید از فروشگاه این هتل خرید کنید.


هتل کیمروس مابیچ آنتالیا

هتل کیمروس مابیچ آنتالیا از هتل های 5 ستاره و معروف در آنتالیا می باشد و دارای موقعیت مکانی مناسبی می باشد که از یک سمت به کوه های تاروس و در طرف دیگر درخت های صنوبر دیده می شود. تور آنتالیا بهار 95قابل ذکر است که این هتل دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد و از امکانات هتل برای مسافرانتور آنتالیا اردیبهشت 95 می توان به سونا و جکوزی ، استخر ، اتاق ماساژ، حمام ترکی ، سلاریوم ، خدمات زیبایی پوست و صورت ، سالن بدنسازی ، سرسره آبی و زمین های بازی مثل تنیس ، بسکتیال و والیبال را نام برد.

 

قیمت تور آنتالیا

تور آنتالیا ارزان

تور آنتالیا قیمت مناسب

تور آنتالیا ارزان قیمت

تور آنتالیا لحظه آخری

تور آنتالیا فوری

تور آنتالیا دقیقه 90



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: ارزان ترین هتل های آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل لیماک آرکادیا هتلی پنج ستاره و مناسب برای مسافرین تور آنتالیا زمستان 94 در منطقه بلک آنتالیا است. این هتل تا فرودگاه 35 کیلومتر فاصله دارد. این هتل دارای 444 اتاق میباشد. از مزیتهای این هتل پلاژ اختصاصی میباشد. از مزیتهای  اتاق های هتل میتوان به ماهواره  ، تلویزیون ال سی دی ، حمام ، مینی بار ، سشوار و... اشاره کرد.تمامی اتاق ها مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی میباشد.

از امکانات هتل برای مسافران تور آنتالیا زمستان 94 میتوان به استخر روباز ، استخر سرپوشیده ، استخر ویژه کودک ، سرسره آبی ، سالن فیتنس ، ماساژ ، سونا ، مراکز زیبایی ، سینمای روباز ، مراکز خرید ، بیلیارد ، والیبال ساحلی ، زمینهای مختلف فوتبال ، خشکشویی و اتوشویی ، تخت مخصوص حمام آفتاب و چتر آفتابگیر و ... میباشد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل لیماک آرکادیا آنتالیا , هتل های خوب آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این هتل هتلی 5 ستاره و مناسب برای مسافرین تور آنتالیا آذر 94 است.دارای 515 اتاق بسیار زیبا و مجلل میباشد. این هتل دارای بزرگترین مجموعه گلف کشور ترکیه میباشد.این هتل در سال 1997 میلادی ساخته شده است و دارای ساحل شنی اختصاصی میباشد. این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 50 کیلومتر و تا فرودگاه 40 کیلومتر فاصله دارد. این هتل برای مسافرین تور آنتالیا دی 94 دارای خدماتی همچون 5 رستوران ، بار ، 2 استخر روباز المپیکی و و درمانی میباشد. پارک آبی ، حمام ترکی ، سونای بخار، جکوزی ، سالن ورزشی و بدنسازی ، کلاس رقص ، دیسکو وسینما میباشد.

در این هتل صبحانه ، ناهار ، شام و میان وعده های گوناگون ارائه میشود. این هتل برای کودکان عزیز شامل خدماتی همچون کلوپ کودکان 4 تا 12 سال ، کلوپ ویژه برای نوزادان 1 تا 3 سال ، پارک آبی ، اتاق بازی ، ورزش و بازی های کامپیوتری میباشد.

هتل گلوریا گلف ریزورت برای مسافرین تور آنتالیا آذر 94 دارای سالنهای ورزشی گوناگونی میباشد از قبیل ایروبیک ، مینی گلف ، ژیمناستیک در آب ، والیبال ، تنیس ، تیراندازی ، دارت و بیلیارد میباشد.

از دیگر امکانات هتل میتوان به رستوران ایتالیایی ، رستوران با غذای بین المللی ، بار ، فروشگاه اشاره کرد.

از امکانات تفریحی هتل گلوریا گلف ریزورت میتوان به بیلیارد ، کلاب شبانه ، استخر کودکان ، سرگرمی های آبی ، جت ، کتابخانه ، میز تنیس ، تنیس ، موج سواری ، قایق رانی ، اسکواش ، ماهیگیری ، غواصی ، اسکی اشاره کرد.

از دیگر خدمات هتل میتوان به آرایشگاه ، بولینگ ، دکتر و . . . اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل گلوریا گلف ریزورت آنتالیا , هتل های خوب آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , جدیدترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل میراکل آنتالیا هتلی پنج ستاره ومناسب برای مسافرین تور آنتالیا آذر 94 است.این هتل هتلی ساحلی و زیبا و دارای یک استخر بسیار بزرگ و بسیار زیبای روباز است . این هتل از مرکز شهر آنتالیا 11 کیلومتر فاصله دارد.این هتل دارای بیش از 700 اتاق میباشد.این هتل در سال 2005 ساخته شده و دارای امکانات بسیار زیادی برای مسافرین تور آنتالیا پاییز 94 مانند خدمات سرو غذا در اتاق ، خشکشویی ، خدمات پزشکی ، مینی بار ، اتاق ماساژ ، مرکز تناسب اندام  وجود دارد در هتل بسکتبال و یک زمین فوتبال ، زمین تنیس ،  استخر بزرگ ، استخر کودک ، استخر آبگرم ، استخر همراه با صندلی و سایبان برای حمام  آفتاب ،تنیس ، تنیس روی میز ،  والیبال ساحلی ، دارت ، تیر اندازی  با کمان ، بدمینتون ، بیلیارد ، جت اسکی ، قایق موزی ، قایق موتوری ، موج سواری ، دریانوردی ، رستوران با انواع غذاها و انواع نوشیدنی ها و ... میباشد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل میراکل آنتالیا , هتل های خوب آنتالیا , شیک ترین هتل های آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

رستوران کرال سوفاراسی آنتالیا

مسافران تور آنتالیا 94 می توانند برای صرف غذا به این رستوران بروند. این رستوران قبلا در آنکارا فعالیت می کرده است و هم اکنون حدود 20 سال است که به آنتالیا منتقل شده است . نام این رستوران از اتاق های غذا خوری دوران امپراطوری عثمانی گرفته شده است . در این رستوران انواع خوراک های مدیترانه ای و ترکی سرو می شود . گردشگران تور آنتالیا می توانند برای صرف غذا به این رستوران سری بزنند و از طعم غذاهای گوشتی آن که در تابستان در باغ بهار خواب در کنار اسکله سرو می شود لذت ببرند . مسافران تور آنتالیا 94 می توانند از غذاهای این رستوران لذت ببرند.

رستوران کرال سوفاراسی آنتالیا

غذایی که در این رستوران پیشنهاد می شود یک غذای ترکی دریایی به نام تیگار است که شما مسافران تور آنتالیا می توانید طعم آن را امتحان کنید .

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: رستوران کرال سوفاراسی آنتالیا,رستوران های آنتالیا,بازدید از آنتالیا,معرفی آنتالیا, ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

مراکز خرید آنتالیا

مراکز خرید آنتالیا

از مهمترین مراکز خرید در آنتالیا فروشگاه میگروس است که یکی از فروشگاهای مشهور آنتالیا در داخل و خارج کشور است.به علاوه در یک خیابان یک طرفه آنتالیا در خیابان ایشیک لارا که مواز خیابان جمهوریت است فروشگاههای فراوانی وجود دارند که انواع کیف و کفش،لباس،جیر و چرم  و سوغاتی های محلی را عرضه میکنند. مسافران تور آنتالیا 94 می توانند از این مراکز دیدن نمایند.

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید آنتالیا,دیدن از آنتالیا,معرفی آنتالیا,بازدید از آنتالیا, ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

درباره آنتالیا

درباره آنتالیا

مسافران تور آنتالیا 94 می توانند از این شهر دیدن نمایند. شهر آنتالیا از کوههای توروس تا پایین در یای مدیترانه قرار دارد و پوشیده از درختان کاج و خط ساحلی نامنظم مدیترانه است.این شهرآنتالیا از مکانهای توریستی و گردشگری ترکیه است که سالانه سی در صد از مسافرین خارجی را به خود اختصاص میدهد. این شهرآنتالیا در امتداد ساحلی به اندازه 657 کیلومتر است که در اطراف این ساحل شهر های باستانی،پلاژها و بندرهای زیادی واقع شده است.یکی از مکانهای باستانی محل تاریخی زانتوس است که در میراث جهانی ثبت گردیده است. شما می توانید در تور آنتالیا 94 از این شهر دیدن نمایید.

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: درباره آنتالیا,بازدید از آنتالیا,معرفی آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا, ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 شهريور 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد